fredag den 2. marts 2012

Krølles båd

Jeg fik en mail fra Middelfart:
Hej Svend Erik
Båden, du omtaler på bloggen som Krølles båd Polly, har i flere år ligget i Middelfart Marina og ligner et rent vrag.
Al maling på fribordet er efterhånden faldet af og lak er der heller ikke noget tilbage af.
Sidst jeg så den, lå den meget dybt i vandet på grund af manglende lænsning, så hvis nogen vil redde den skal de ikke vente ret længe. Jeg ved ikke, hvem der ejer båden, men det kan Marinaens havnefoged vel oplyse. Marinaen er, så vidt jeg ved, kommunalt ejet.
Måske kender du nogen, der kender båden, fra den gang den lå i Sundby, og som kunne være interesserede i at overtage båden.

Med venlig hilsen
Carl



Når jeg nu gennem flere år har oplevett, hvor omhyggeligt Krølle selv passede sit skiv, er det godt nok trist at læse, at endnu en træbåd er ved at gå til. På den anden side har jeg fra pålidelig kilde hørt, at båden, som Krølle havde arvet efter sin far, allerede mens Krølle  levede, var i dårlig stand, lappet sammen med epoxy. 

Ingen kommentarer: