tirsdag den 3. marts 2009

Festen i Sofiebadet


Der var hygg'lig trængsel å' noen måtte ind i de fine marmorkabiner


Her sidder fru Sokkelund og gør klar til grillen


Stig var der osse, med skæve rytmer & harmonika. Jeg sejlede til Færøerne med Stig & Fin Ejnar engang i 80'erne.


Der var også tid til rolig & intens snak


Ikke meget plads til musikerne, men det kørte derudaf...


Origami for begyndere; fold en båd & søsæt, stjernekastermast!


Nødsignaler?


Der pyntes for alvor!

Den 28. februar mødtes en udvalgt skare af københavnske træbådsejlere til grillfest i Sofiebadet på Christianshavn. Det blev et brag af en fest, som må gentages til næste år. Den startede allerede om eftermiddagen med japansk fællesbad, men det nåede jeg ikke at opleve, fordi jeg var til fotografernes generalforsamling. Men der var grill i gården & musik & munter fællessang i skæve rytmer og mange træbådsvenner og Heidi serverede interessante & eksotiske drinks.
Jeg tror nok, jeg kom til at love en del folk billeder m.m.m.; jeg var lidt beruset, så det kan godt være, du lige skal sende en mail & huske mig på, hva' det handler om, hvis jeg nu har glemt et & andet...
Å' en stor tak til Passats besætning, der fandt på & arrangerede: Eva, Heidi, Ida, Michael, Halvor & Catja.
Se mange flere billeder på Ebanas site.

Ingen kommentarer: